środa, 31 lipca 2013

konkursik

Tak wiem że tu wieki nie zaglądałam. W dobie FB to chyba częste. A patrząc na to jak strona utrudnia mi życie(czas założenia konta na gazecie , a teraz nie chcę mieć konta połączonego). Ech... Ale ja nie o tym. Czytałam ostatnio książkę Pani Anny Ikeda. Życie jak w Tochigi. Genialna. Wreszcie coś o normalnej Japonii. A nie poematy jak tam cudownie i że wszystko co w Japonii to najlepsze i uduchowione. Plus mam dość opowieści o Tokio i najważniejszych zabytkach. W skrócie książka mnie urzekła. I znalazłam bloga tejże Pani. Genialny. No i tam jest konkurs. Więc pomyślałam, a co mi tam. Ostatnio z gnomem mam szczęście więc spróbuję i ja:) Tu jest rozdawajka kosmetyczna:)
  • Rozdawajka na wsi w Japonii
  • Choć nadal się zastanawiam gdzie na tym blogu standardowe dodaj do.. się ukryło. ps. notka sponsorowana przez Gnoma co pod koniec posta go skasował. Dobrze, że istniej ctr+z.

    Brak komentarzy: