wtorek, 20 stycznia 2009

Przyśpieszamy

No i mamy nowy rok. Nie wiem czym wszyscy się pasjonują. Po prostu zmiana daty. Kolejny rok(choć ja i tak liczę w systemie wrzesień-czerwiec;p). Generalnie jak ktoś chce zmienić coś w swym życiu to postanowienie majowe jest tak samo dobre jak styczniowe. Jak się oczywiście je dotrzyma;p

Zaczyna/zaczęła mi się sesja. Weeee... Dzięki łaskawości uczelni mam 4 egzaminy rozłożone po 2 na każdy zjazd. I nie tego samego dnia. :) Ale przyłożyć się trzeba. W tym tygodniu zdobyłam kilka zalek. Jeszcze tylko pracę napisać....
A w pracy jak w pracy za... i sajgon na na kółkach. Jak pomyślę o czerwcu i końcach roku to mi się niedobrze robi. Więc nie pomyślę:)

W ramach tego że czas przyśpiesza gwałtownie po świętach to zaczynamy też ruszać z projektem "Ś". Choć do lutego jesteśmy uziemieni. Zapisy na 6-mcy przed. To chyba do lekarza można i wcześniej><' Kórliczki robią aaaaaaaaaaaa.

Ale będzie dobrze. W końcu kto ma dać radę jak nie ja:) Przy współpracy mego słońca:*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja nawet nie próbuję stawiać sobie obietnic. Drugiego dnia i tak już o nich nie będę pamiętać _^_

Weee... Zostały mi zaliczenia z: malarstwa (skąd ja mu teraz wytrzasnę krajobraz jesienny o.o'?); projektowanie przestrzenne; rysunek (jeszcze 2 produkcje xD"); grafika; rzeźba (dupek zapomniał mi odlać rzeźby =.=").
Egzamin końcowy z angielskiego już pisałam, wyników nadal nie znam, chodź powinny być w poniedziałek - Gulati rlz. Jeszcze wpis z wychowania estetycznego; kolokwium z historii sztuki i egzamin końcowy (;______________________;); oraz pedagogika społeczna (egzamin z wykładów i ćwiczeń jednocześnie) do której nikt nie wie jak podejść xD". Plus dwie poprawki, które sobie wróże z dwóch ostatnich przedmiotów xD" Wesoło, wesoło xD"
*i tak mogli nam dowalić dużo więcej xD"*

Kiane pisze...

Biedna Shay:* Ten jesienny to może z netu jakieś zdjęcie?
A już zrobiłaś coś z niczego?
Dasz radę kochana i trzymam łapki :*

Anonimowy pisze...

Nie mam innego wyboru. Musze poszukac na necie. Pytanie tylko kiedy namaluję. W środę mam zaliczenie z malarstwa oraz kolokwium z historii sztuki @__________@ To co dostane z kolosa równa się ocenie z ćwiczeń. Poza tym, kto ma zaliczone ć / kolosa ma łatwiej na egzaminie. chyba nie musze tłumaczyć zaliczenie z którego przedmiotu bardziej mnie interesuje xD"?

Zrobiłam lampkę na świeczuszkę :)O! Mogę Ci ją dać w prezencie (walentynkowym xD")Albo pracę z grafiki warsztatowej jeśli chcesz. Mam już na nią sporo chętnych (odbija się w kilku egzemplarzach xD"), ale dla Ciebie mogę zaklepać najlepszą odbitkę :*
Muszę dać radę, bo inaczej ominą mnie ferie ;_;
PS. Przeczytaj sobie dwie ostatnie notki Zombika na dA. Oj kochana...

Little Lotte pisze...

Od poczatku maja masz jeszcze mnie w razie co. Moze sie na cos przydam :) Albo pomoge-nyo.

Trzymam kciuki za sesje :*

Drugi rudzielec :)