sobota, 29 listopada 2008

Dusza zbieracza

I mnie dopadło. Bo jak ma się 20 prychających wokół siebie to i pani polegnie. Znaczy kicham prycham i kaszlę. Moje słońce najchętniej wypchnęło by mnie do lekarza. Ale ja się i tak nie dam. Po 1 nie lubię.
Po2 i tak wiem co ma pani dr. przepisze- od wieków daje nam to samo. A że mam zapas w domu:)
Po 3 i tak nie mam jak wziąć zwolnienia , bo nie ma kto pracować i mam szkolenie.
Czy to objaw pracoholizmu jest? I tak w ramach odpoczynku zrezygnowałam ze zjazdu. Znaczy tylko wczoraj na logice byłam. Bo masło jest maślane.. Z bólem serca opuszczam dzisiejsze ćwiczenia. :(


Tak w ramach medytacji na kanapie... Ostatnio zaczęłam zbierać kolorowanki o kucykach ponny. No bo moje panienki (chłopcy też) stoją do mnie w dużej kolejce żeby pani narysowała. A że lepiej mi się rysuje patrząc na wzór.. no to mam już 4. A wczoraj w ramach bycia chorą dostałam od mego słonka kolejne 2. Rysuję też dużego konia na dekorację do sali. Normalnie mania jakaś. I tak się zastanawiam.
A może by tak zacząć koniki zbierać? hm.. u mamy jest duże pudło z moiom trollami. ah pamiętam te polowanie na baletnicę firmy Russ. Teraz kupuję jajka z niespodziewajką by zbierać małe Hello Kitty. Ten mały kotek ma dużą siłę przekonywania:) Więc czemu nie kucyki? Jeszcze się chwilę pozatanawiam. Ale w sumie czemu nie? Przecież w każdym z nas jest małe dziecko co ma duszę zbieracza. Jeśli niektórzy mają figurki to czemu nie coś różowego?:)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jaaaaaaasne, z wielkim bólem serca :D A my w swojej zapyziałej Akademii stwierdziliśmy, że logika wcale nie jest logiczna xD
Kiepsko zbierasz. Tej siedleckiej się oparłaś ;P Leżą teraz takie niechciane i odrzucone xD" Dałabym Ci jakiegoś kucyka, ale tylko na kolorowanki mnie stać xD" A jak będziesz mieć dwie takie same to się załamiesz xD"?
Trolle o.o'? Czemu się nie pochwaliłaś ;_;? Shay by chętnie obejrzała...
Hello Kitty o.Ó? Jestem sto lat za murzynami, nawet nie wiem co teraz dają w jajkach z niespodzianką v,v'

Swoją drogą masz ciężkie przemyślenia, jak to u studenta ;P

Kiane pisze...

ta.. pani nam tłumaczyła że w zbiorze nazw krzesło są krzesła. Ta.. masło maślane.

Troli nie widziałaś bo leżą w pudle na pawlaczu u matuli. Myślisz że dobrze by wyglądały na regale?

Te jajka to przez przypadek znalezione w Tesco. I się kończą:(

Jako chorowitek mam takie przemyślenia. Jako student myślałam czemu niektóre sukienki są tak strasznie drogie T.T

male-zielone pisze...

Co do jajek niespodzianek Hello Kitty to może dowiozą :)

Co do kucyków: to kiedy kupujemy pierwszego?:)

Kiane pisze...

Muszą dowieźć:)

Kucyki.. jak zabierzesz mnie do smyka i pozwolisz coś wybrać:) Lubię oglądać zabawki:)

Anonimowy pisze...

co do manii zbieracza..:)pamietaj ze mam duzo malowanek i jakby co..moge pomóc uzupełniać kolekcje małego rysownika:)
/goblinowa siostra:)

Anonimowy pisze...

Dziwne, że nie dywany _^_,,

Myślę, że dobrze by wyglądały koło kolekcji Tomka xDDDDDD" Shay już coś wymyśli by pasowało ;P

Nie jako studenta, to zwykłe kobiece przemyślenia Kianyś :P Może warto zapytać się krawcowej ile by chciała za taką sukienkę?