sobota, 6 czerwca 2009

Lato lato...

.. słońce świeci na wakacje jadą dzieci...

Moje snif T.T W poniedziałek mam zakończenie oficjalne roku. Znaczy się imprezę bo działamy do 30 czerwca. Nie wiem jak wytrzymam nie płacząc. Bo to moje szkraby prze 2 lata hodowane. Czasami wredne czasami kochane ale moje! snif...
Szczególnie że prze ostatni tydzień sama z nimi siedziałam bo zmienniczka wyjechała. I nawet nie byłam tak zmęczona:) Za to doceniona. Bo pani tak ładni rysuje(jaaasnee;p)
Jako że piosenki i wiersze ćwiczymy to tak się wkręciłam że polubiłam Arkę Noego. Oj zuo....

Sesja nadeszła. Pierwszy "egzamin" za mną. 4 z+. Za dwa tygodnie masakra czyli 3 na dwa dni. Ale dam radę. Muszę bo taaak. Przynajmniej nie mam czasu się stresować jakimś śmiesznym panem z kajdanem na szyi co nam będzie zadawał pytania zamknięte ;p

I na koniec :



Your Brain is 67% Female, 33% Male



Your brain leans female

You think with your heart, not your head

Sweet and considerate, you are a giver

But you're tough enough not to let anyone take advantage of you!




Mamo mamo powiedz jak można liczyć drobny mak;p

1 komentarz:

shayla-lunatic pisze...

Będziemy śpiewać we dwie, bo to się udziela.
Nowe bahory/dzieci dostaniesz. 'Nie płacz Ewka bo tu miejsca brak na twe babskie łzy', tfu Maryśka xD'
Ja jeszcze wyników nie dostałam v,v' Za to mam pierwszy wpis z grafiki warsztatowej, liczy się x"D?